Kitabı fazla gömmüşler ama bence iyidi ama hataları vardı 12 erkek nasıl bir Erkek kılığına girmiş bir kadını anlamaz orası saçmaydı lakin sonunda başar sen iyimisin demedim de değil ama 2. Kitabı okicağım kesin ama keşke kız başara fln söyleseydi ben kızım diye yani bence başar gidip bunu koç a söylemezdi kadar 5/3.5 kitap hizli bitti