📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitap benim psikolojimi bozmadı herkes bozdu diyo ama okadarda bozulucak bisey yoktu sonu gerçekten ters köşeydi adamın kızdan intikam almak istediği için bunları yapması falan ölümün mesajlarında gerilmeden edemedim ama egemen le ne kadar shiplesemde olmaz onlardan ölüm onları izlerken hele güzeldi yani
Kitap çok güzeldi bi köyde öğretmen olasım geldi ama o kardeşleri bu nasıl bi şeydir kız geldim sevdim diyo bide(nazlı) adam nişanlı ya inşallah 2. Kitapta onların mutsuz olduklarını okuruz diyorum yusufa da acayip üzüldüm keşke olsalarmış sonda kabul etseymiş bide pişmanım diyo tabi pişman olucan Kitapta hiç bi eksik yoktu bence Ve 3 gunden kısa bitecek kadar sardı 5/5ti benim icin