Arkadaşımın tavsiyesiyle alıp okudum. Akıcı bir kitaptı. Anlatım tarzını biraz basit bulsam da konu ve verdiği mesajlar bakımından okunması gerektiğini düşünüyorum. Öncelikle isim seçimi harika kitabın ismini rengini kapağını görünce bir merak uyanıyor zaten. Keşkeleriniz çoksa ve bu keşkelerinizden kurtulmak için yollar arıyorsanız bu kitabı okuyun mutlaka faydası olacaktır.
Her yere gidip herkesi tanışamaz, istediğimiz her mesleği yapamayız tabi ama o hayatlar da hissedeceklerimizin çoğunu hissedebiliriz yine de. Kazanmanın nasıl bir his olduğunu anlamak için bütün sporları yapmamız gerekmiyor müziği anlamak için gelmiş geçmiş bütün müzik eserlerini dinlememiz gerekmiyor. Gözlerimizi kapayıp önümüzdeki içeceğin tadını çıkarmak ve çalan müziği dinlemek yeterli.