Kâmil Bey şu kaba saba Osman Ağa'nın mapushanede bile konukseverliği böyle sürdürmesini gittikçe beğeniyordu. Evet , buradakilerin hepsi iyi insanlardı. Hiç değil, iyilikleriyle kötülükleri denk insanlar... "Kötülük bizde... Bunları böylece yüzüstü bırakan biz Osmanlı Aydınlarında..."