Şeker Portakalı beni çok etkilemişti ve bitirir bitirmez ikincisi okumaya karar verdim. Beklentim çok yüksek olduğu için mi bilmiyorum bu kitap beni o kadar etkilemedi. Sanki bir başkası yazmış gibiydi, sadece ana karakter aynı onun dışında ne üslubu ne benzetmeleri ne anlatışı birbirine benzemiyordu. Yine de sürükleyici güzel bir romandı, okunabilir.