İnsanları kendilerine rağmen sevebilirdim.Benim sevgimden ancak insanlıklarından vazgeçerek kurtulabildiler.Ve işte sonunda,istedikleri gibi bir yabancı, bir meçhul, bir hiç olup çıktılar. Peki ya onlardan ve her şeyden kopartılmış olan ben,ben kendim neyim?
Tüm günahlar bağışlanmayı, tüm küçük çocuklar yaşlıyı, tüm bebekler ölümü, tüm ölenler sonsuz yaşamı kendi içinde taşır. Hiç kimse bir başkasının yürüdüğü yolda ne kadar ilerlemiş olduğunu göremez.