Nisâ ︎

Nisâ ︎
@Compassion
"Sendikaya üyeydim. Bir başkan seçtik, bir de baktık ki patronun kıçını yalayıp duruyor ve bizi çoktan satmış."
Edebiyat
Nisâ ︎ isimli okura yanıt verildi
Nisâ ︎
Şimdi benim canım da Adana çekti, Adana ne alaka
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Sendikaya üyeydim. Bir başkan seçtik, bir de baktık ki patronun kıçını yalayıp duruyor ve bizi çoktan satmış."
Edebiyat
Nisâ ︎ isimli okura yanıt verildi
Nisâ ︎
İçme dedim, Ramazanda bari içme...
"Sendikaya üyeydim. Bir başkan seçtik, bir de baktık ki patronun kıçını yalayıp duruyor ve bizi çoktan satmış."
Edebiyat
Nisâ ︎ isimli okura yanıt verildi
Nisâ ︎
Canınız cehenneme Caner Bey 🌸
"Sendikaya üyeydim. Bir başkan seçtik, bir de baktık ki patronun kıçını yalayıp duruyor ve bizi çoktan satmış."
Edebiyat
Nisâ ︎ isimli okura yanıt verildi
Nisâ ︎
Siz nasıl sendikalaşmayı destekleriniz? Cık cık cık...
"Sendikaya üyeydim. Bir başkan seçtik, bir de baktık ki patronun kıçını yalayıp duruyor ve bizi çoktan satmış."
Edebiyat
Nisâ ︎
Bu yaptığınız hoş mu Caner Bey