Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Biz çocukken her şey masal tadındaydı.
Keloğlan, pinokyo arkadaşımdı
Şimdiki çocuklar gibi internet kafelerde
Sanal aşklar yaşamaz ona buna bulaşmaz
Cep telefonuyla konuşmazdık
Televizyon siyah beyazdı, bir TRT vardı
Kaçak doktor Richard Kimble ile heyecanı
Küçük ev ile sevgi dolu aile bağlarını
Heidi ile sevginin mucizelerini tanıdık
Bunlar siyah beyazdı ama tad aldık
Şimdi her şey renkli, kanal çok
Ama gel gelelim o eski tat yok
Şimdi işe yetişmek için kahvaltılar aceleye geliyor
Çayın demi bile eskisi gibi, öyle nefis kokmuyor
Biz çocukken, Zagor vardı Tom Braks, Çelik Bilek,
Tom miks vardı kötülerle savaşan
Sonunda onlar da yoruldular anlaşılan
Bitiremediler ne kötülüğü, ne de kötüleri
En sonunda onlar da bırakıp gittiler, bizleri
Biz çocukken, bir şey vardı, anlamı olan
Şimdi bana yabancılaşan
Aynadaki yüzüm bile yorgun
Delmemiştik henüz Ozon'u
Kirletmemiştik dünyayı bu kadar
Ve gelmiyordu bu şehir bana böylesine dar
Biz çocukken her şey masal tadındaydı
Çünkü yüreğimiz masallara inanacak kadar saftı
Biz çocukken her şey bambaşkaydı...
GÜRSEL İLERİ
Kokun hiç üzerime sinmedi.
Hiç gelmedik göz göze.
Yada hiç beklemedin beni bu şehrin her hangi bir yerinde.
Kahve içmedik mesela.
Yada çay demlemedim sana.
Bir rakı masasında kadehlerimizi tokuşturmadık örneğin.
Göğsüne yatırmadın beni.
Yada üşüyen ellerimi hiç ısıtmadın.
Parmakların parmaklarımın arasında gezmedik hiç seninle.
Ağlarken gözümden süzülen yaşları hiç silmedin örneğin.
Herhangi bir tartışma esnasında lafımı bölüp 'seni seviyorum' demedin.
Yada evimin önüne gelip 'çık dışarıya seni görmek istiyorum' demedin.
Ama özledik.
Çok özledik.
Ve unutma en güzel biz sevdik...!