Yaşamayı bilmek; doğmayı bilmekle ölmeyi bilmenin arası.Doğmayı bilmiyoruz,bizi doğuruyorlar.Ölmeyi nasıl bilelim,nerden bilelim bir kaç kez ölünmüyor ki.İkisinide bilmezken,ikisinin arasındaki yaşamayı nerden bilelim.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Çocuklara, hayvanlara tecavüz edenlere değilde sokaktaki mazlumlara yasa çıkarıp sonrası tatile çıkmak.Yasaya uymayan belediye'ye hapis cezası uygulamak.Gelin beni de uyuyun bu şartlar altında T.C vatandaşı olmak ağır geliyor.
Yersiz yurtsuz yaşadım ömrüm boyunca. Kendim tutunamayınca kimsenin bana tutunmasına da izin vermedim…
Birbirimize tutunamadık, çarpıştık sadece, değdik ve uzaklaştık.