📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Nerde adamlıktan uzak züppelerin peşinden koşarsınız ama lafta Adam gibi adam olsun istersiniz,Babanız gibi seven birini isterseniz ama hiç Anneniz gibi durmuyorsunuz.Nerde sizi seven erkek varsa ellerinizle itersiniz.Yanlış yolda doğrular beklenmez.Sizler hayatınızı bu şekilde üzülerek geçirirken,Adam gibi adamların yalnızlığı da mutsuz yaşamaktan daha onurlu bir yoldur. ( Hanımefendiler lütfen konunun sizle alakası yoktur )
Canım, güzelim, kederlim, felâketler zamanı gelip çattı, gel bana, nerede olursan ol gel, ister sigara dumanıyla dolu bir yazıhanede, ister çamaşır kokan bir evin soğanlı mutfağında, ister dağınık mavi bir yatak odasında, nerede olursan ol, vakit tamam, gel bana; yaklaşan korkunç felâketi unutmak için perdeleri çekili yarı karanlık bir odanın sessizliğinde bütün gücümüzle birbirimize sarılarak ölümü beklemenin zamanı geldi artık.