COPERNICUS

COPERNICUS
@Copernicus
işte sahneden indim ve öpüyorum ağzından
"Onun on yıldır burada olmadığını ve onu bir daha asla göremeyeceğimi düşünmek daha iyi. Canımı o kadar yakmıyor."
Sayfa 106 - İthaki
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yani
"Eğer bir anı yarım kalır veya bir rüya biterse o kadar da can yakmaz. Yani çoğu zaman onu ölü kabul ettim."
Sayfa 106 - İthaki
-Benimle olmak nasıl bir şey? -En iyi şeylerle dolu bir hayattaki en iyi şey.
Sayfa 99 - İthaki
Yok
....... Devrim misin nesin ver artık şu adresini. Yok. İnkılap! İnkılap! İnkılap! İnkılap! Ahmet Erhan
Gökyüzü dondu, günler seçilmiyor Yağmur değil, kar değil, yapışık bir sıvı Akıyor pencereme doğru Gökyüzü dondu, kimseler gelmiyor FM 1295 kilohertz Burası yalnızlık istasyonu! Aradığım bu değildi, aradığım bu değil Nemli ilişkiler… değildi belki de hiçbir şey İyi oldu, çok iyi oldu Dünyayı bu kusmuk tadında algıladım o kadar Ama anlayamadım Neden bana kopçalandı bu keder.. Her şey dondu, bütün dostluklar İçkilere buz arandı durdu Yanlızlık mıydı, hiç değildi Çünkü yanlızlık bile çoğulluk ister.. Bekar gece Bu şiir senin ilk ve son konuğundu Evet, yalnızlık bir seyirlik oyundu. Seyircisi yoktu… Ahmet Erhan