COPERNICUS

COPERNICUS
@Copernicus
işte sahneden indim ve öpüyorum ağzından
Yok
....... Devrim misin nesin ver artık şu adresini. Yok. İnkılap! İnkılap! İnkılap! İnkılap! Ahmet Erhan
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Gökyüzü dondu, günler seçilmiyor Yağmur değil, kar değil, yapışık bir sıvı Akıyor pencereme doğru Gökyüzü dondu, kimseler gelmiyor FM 1295 kilohertz Burası yalnızlık istasyonu! Aradığım bu değildi, aradığım bu değil Nemli ilişkiler… değildi belki de hiçbir şey İyi oldu, çok iyi oldu Dünyayı bu kusmuk tadında algıladım o kadar Ama anlayamadım Neden bana kopçalandı bu keder.. Her şey dondu, bütün dostluklar İçkilere buz arandı durdu Yanlızlık mıydı, hiç değildi Çünkü yanlızlık bile çoğulluk ister.. Bekar gece Bu şiir senin ilk ve son konuğundu Evet, yalnızlık bir seyirlik oyundu. Seyircisi yoktu… Ahmet Erhan
... Aldım şapkamı gidiyorum şimdi İniyorum kentin çekirdeğine kendime yeni dalgınlıklar buldum son günlerde Dev yapılar ufuk çizgisinin önünde birer parmaklık gibi Kırmaya kalksam çocuklar uyanacak Ben odama döneyim en iyisi ... Ahmet Erhan
Pesimist
"Hayır, şimdi kendime yalan söylüyorum. Yalan söylemek gereken anlardan biri bu."
Sayfa 80 - İthaki
Mitomani
"Yoksa mutlu olalım diye yalan mı söylüyorsun?"
Sayfa 79 - İthaki