📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
.
.
al beni, bağışla, yongala
kötü yumurtana sar beni
yolum ağaçlıklı olsun yanlız
KARANLIK da olsa olur
kır beni
ey en güzel mavi
değil
ey en güzel sarı
değil
ey en güzel bakış
değil
ey en güzel
kin 'in ve AĞZINLA
bir ormanda bekliyorum seni
orda kır beni
.
sen de yanımdasındır ama
uzaklarda
belki her şey uzaklarda
belki yerden ve gökten
belki senden ve benden
belki ikimiz birlikte olmaktan
yalnızlık ne zordur ne de ayıptır
sen gene de bunu bir aşk mektubu bil
ama bil ki biziz bu uzaklığı yapan
Nehirlere karışan zehirli atıklar gibi
ağır ağır akarak kanıma karışmakta
yokluğun!
Hiç sormadım, neydi başka elbiseler içinde bulduğun
aynı askıyla dolaba kaldırılan iki güzel yelektik biz
güveye benzer bir şey oldu suskunluğun!.. anladım ki:
aşk naftalinlenmiyormuş meğer, eğer kanıtlanmıyorsa suçun!
Küçük İskender