Gülderen tekin

Gülderen tekin
@Cornflover
Umudum var benim
Bir yerlerde olduklarını biliyorum . Belki de onlardan biriyim:)
Hep kendi hayatına bakan insanlara hayranım.Ne başkasının ne giydigiyle ilgilenir,ne kim ne demiş diye oyalanir. Fesatlık yok,kıskanmak yok, dedikodu yok. Sadece sade ,temiz bir yol. Ne gösteriş ,ne yarış . İşte gerçek insan dediğin böyle olur. Umarım hala vardır.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Değerli bir yokluk ol Değersiz bir varlık olma.
Bazen çok özlüyorum ... Hatta şu an bile:) Böyle sarılması felan geliyor aklima... Özlüyorum.
Herkesin yanına gitmek istediği birileri vardır. Gecenin üçü Sabahın körü Hatta cehennemin dibi bile olsa... Nazim
Ben onu anlıyordum. Yanlış yaptığında bile anlıyordum . Onu sevdiğim için anlayacak bir sebep buluyordum. O da böyle yapar sanmıştım.