Hep kendi hayatına bakan insanlara hayranım.Ne başkasının ne giydigiyle ilgilenir,ne kim ne demiş diye oyalanir. Fesatlık yok,kıskanmak yok, dedikodu yok. Sadece sade ,temiz bir yol. Ne gösteriş ,ne yarış . İşte gerçek insan dediğin böyle olur. Umarım hala vardır.