Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
okuduğum eski kitapların alıntılarına bakıyordum da her kitabın ayrı hikayesi olduğu gibi her kitabın okurlarına yaşattığı farklı hisler ve yaşantılar var. bir kitabın size yaşattığı anlar geri gelmiyor, mesela jane eyre'ı okurken romanın içinde yaşamıştım... ya da katre-i matem'i okurken kafamda canlanan istanbul manzarası, o zamanın istanbul'unu görme isteğim ateş gibiydi...
imkansızın şarkısı'ndan alıntıladığım alıntılar çok değerlidir mesela benim için, defalarca okudum o alıntıları tekrar ve tekrar...
yaşadıklarıma daha çok karakter ve roman eklemek istiyorum ama okuma açısından hiiiiç verimli zamanlarda değilim :( elim dahi gitmiyor, ne yapmalıyım sizce: bırakıp istediğim zaman mı okumalıyım yoksa kendimi zorlamalı mıyım?