Ne diyeceğimi bilmiyorum...
Kitaba fazla beklenti ile başlamadım herhalde çok sevmem diye düşünüyordum ve kitap beni içine alamadı başlarda ama daha sonra karakterlere, olaylara ısındım ve bazı yerlerde kendimi görünce sevmeye başladım. Gerçekten çok güzel bir kitaptı,sonu harikaydı, sizi seviyorum Finch Violet...
Spoiler olabilir!!
Rengârenksin tek bir rengin içinde, hem de tüm parlaklığınla.
Sence dört dörtlük gün diye bir şey var mıdır?
Theodore Finch — Yaşadım. Alev alev ışıdım. Sonra öldüm ama aslında sönmedim. Çünkü benim gibiler sıradan ölemez, ölmeyecek. Varlığım Mavi Delik efsaneleri gibi hep sürecek. Daima buradayım; geride bıraktığım yadigârlar ve insanlarla...