Kitabı ilk okumaya başladığımda anlamadığım kısımlar oldu ama daha sonra her şey yerine oturdu. Zweig zaten muhteşem bir yazar ve kitapta öyleydi muhteşemdi.iyiki okumuşum, kesinlikle okumanızı tavsiye ederim.
Spoiler
Bu kitabı bir cümle ile özetlemek gerekirse;
~Duygularını yok eden bir kadının ölümü~
Bir Çöküşün ÖyküsüStefan Zweig · Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları · 202591,9bin okunma