Hesenîko

Hesenîko
@Crkvc
Mastê min tirș e. Ez namirim bi vê derbê Lê ez ê bimirim bi vê kerbê 2×2=1 Not defterim!
Bir zamanlar ıssız yerlere gidip kendi ruhunu bulma­ya çalıştığını söylerdi. Sonunda kendi öz ruhu sayılabilecek bir ruhu olmadığını anlamış. Koskoca bir ruhun bir küçük parçası onunmuş. Issız yerler iyi değildir, derdi. Çünkü kendi payı olan o küçük ruh parçası, diğer ruhların arasında olmadıkça, bütünün yanında olmadıkça hiçbir işe yaramıyormuş. Nasıl hatırlıyorum hepsini, çok garip. Dinlediğimi bile sanmıyordum. Ama şimdi anlıyorum ... insanoğlu tek başınayken bir halt değildir.
Sayfa 513
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsan durumu iyice anlıyorsa, dayanması o kadar zor değil...
Sayfa 471
"Bir tek şeyi iyice öğreniyorum," dedi. "Her zaman, her gün, hep aynı şeyi öğreniyorum. Başın dertteyse, canın yanmışsa, bir şeye ihtiyacın varsa ... fakir insanlara git. Sana ancak onlar yar­dım eder ... yalnız onlar."
Sayfa 461
Bazı kimseler için hayatta bir tek kendileri vardır, o kadardır.
Sayfa 433
Ambarlar tıklım tıklım buğday doluyken fakirlerin çocukları raşitik büyüyordu.
Sayfa 348