Adamın bir çift atı olsa, tarlasını onlarla sürse, çalışmadıkları zaman onlan aç bırakacağı, açlıktan öldüreceği akla gelir mi hiç?
Onlar at ama ... biz insanız.
İşte kadının bildiği bir başka şey de budur. Ben dikkat ettim buna. Erkek tek tek sıçramalarla yaşıyor. Bebek doğuyor, insan ölüyor, bu bir sıçrama. Bir çiftlik alıyor, bir çiftlik kaybediyor, bu da bir sıçrama. Kadın için ise her şey düzenli bir akış içinde. Dere gibi, çağlayan gibi. Sonu gelmiyor. Nehrin akışının da sonu gelmediği gibi. Hep devam ediyor. Kadın öyle bakar her şeye. Ölecek değiliz. Herkes devam ediyor. Biraz değişiyor belki ... ama devam ediyor.