“Ve yaşam her zaman güzel değildir ve yine de ben belki garip yaratıldığım için bunda güzel bir şey buluyorum. Bana öyle geliyor ki güzellik, orada olduğu için on kat değerleniyor.”
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
-Nasıl bir plan hiç başarısız olmaz biliyor musun?
Plansız olmak oğlum plan yapmamak peki ama neden biliyor musun?
Bir plan yaptığın zaman hayat o planı mutlaka bozar.
/Parazit