Hayli karışık bir kuruntuyla, tam olarak nelerin beni yorduğunu bilmek istediğimden, bunların listesini çıkarmaya koyuldum: Çok eksik olsa da, bana öyle uzun ve ağır geldi ki, sonunda kendinde yorgunluk ile yetinmenin daha iyi olduğuna inandım.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Herkes “anlamış” olsaydı, tarih uzun zaman önce sona ermiş olurdu. Ama “anlama”ya alabildiğine, biyolojik olarak elverişsiz durumdayız. Bir kişi hariç herkes anlasaydı bile, tarih o bir kişinin yüzünden, onun körlüğü yüzünden sürüp giderdi. Bir tek yanılsama yüzünden!
Belli bir yaşa gelince insan adını değiştirmeli ve kimsenin tanımayacağı, dost düşman kimseyle karşılaşma tehlikesinin olmayacağı, bitkin bir kötülük timsalinin dingin yaşamını süreceği ücra bir köşeye çekilmeli...