Beni eve bıraktılar oğlanla kızla ayrıldı. Kapıya geldim onlara veda ettim. İçeri girdim radyoyu açtım. Yarım şişe cep viskiyi buldum. İçtim gülerek kendimi iyi hissederek sonunda rahat özgür parmaklarımı puro izmaritleriyle yalayarak sonra yatağa gittim kenarına takılıp şiltenin üzerine kapaklandım. Uyudum uyudum uyudum
Sabah uyandığımda sabahtır ve hala hayattaydım. Belki bir roman yazarım diye geçirdim içimden. Sonra da yazdı..
Dünya düzenini anlatan ve kendi hayatını bu pisliklere bulaştırmadan devam eden bir hayat BUKOWSKİ