Bedenimizi yıkadığımız gibi her zaman kaderimizi de yıkamalıyız, yaşamı elbiselerimizi değiştirdiğimiz gibi değiştirmeliyiz yemek yiyerek ve uyuyarak yaşamımızı sürdürmemiz gibi değil. Kendimiz için nesnel bir saygı duyarak ve kişisel hijyen de bundan ibaret..
Ne zaman bir ölü beden görsem, ölüm bana ayrılış gibi gelir. Ceset, arkada bırakılmış bir elbise gibidir. Birisi gitmiştir ama ona uyan tek elbiseyi geride bırakmıştır.