Yazarın diğer kitaplarını okumuş biri olarak yazıyorum. Sevdiğim bir yazar. Bu romanı da ödül almış. Ancak kitabın son sayfalarına geldiğimde başını unuttum. Söz konusu Ada da yaşamış insanların hikayesi gibi. Onur’dan Meral’e , Meral’den Hayri’ye, Hayri’den Dimitri’ye, Dimitri’den bilmem kime derken sürekli bir hikayeler arası geçiş var. Bir yerde bağlanıcak diyorsunuz ama bağlanmıyor. Başlarda ilgi çekiçi gibi gelsede 500 sayfa sonra yordu. Allahtan akıcı bir dille yazılmış. Yoksa zor biterdi. Daha kısa tutulup 2 kitaba bölünse ve bir sona bağlansa daha güzel olabilirdi.