▪️En çok ve en uzun sana inandım.
▪️Dünyayı yine kendi elimde sıkılacak bir limon gibi görmeye başladım.
▪️Yayımcılık konusunda kompleksleri olan biri olsam “sabotaj” diye bağırmam gerekirdi. Ama böyle komplekslerim yok, “Eşşoğlueşekler” diye bağırdım sadece.
▪️Biliyorsun, bir yolda gidiyorum ve o yolda rastladığım çiçekleri de, dikenleri de topluyorum.
▪️İhtiyarlık diye bir olguya inanmıyorum, çünkü gençliğe de inanmıyorum. Çocukken de, genç iken de ihtiyarı içinde taşıyorsun, yaşlanırkende çocuğu.
•İnsanı yaşamında mahveden bütün inanç ve öğretiler batıldır. İnsanı ümitsizlik, üzüntü ve azgınlığa sevk eden bütün duygular yalancıdır.
•Neden sizleri bu dünyaya hür olarak gönderen Tanrı’nın iradesinden korkarak, Tanrı’nın yasasına karşı gelen bir asinin kulu oluyorsunuz?
•Tahtlarını korumak için, kalplerinin mutluluğu için, Arap olana karşı Dürzü’yü silahlandırdılar. Sünni ile boğuşması için Şii’yi teşvik ettiler. Bedevi’yi öldürmesi için Kürt’ü desteklediler. Hristiyan ile tartışması için Müslüman’ı cesaretlendirdiler. Ne zamana kadar annesinin karnında kardeş kardeşle kavga eder? Sevgilinin mezarı başında ne zamana kadar komşu komşuyu tehtit eder? Tanrı’nın gözü önünde haç, hilalden, nereye kadar uzaklaşır?