Ne gereksiz bir inceleme bu böyle. İçinde kitabın kendisini alıntılamaktan başka hiç bir şey yok gibi. Yazarın inceleme olarak yazdığı cümle sayısı toplasan onu geçmez herhalde. Bence okumayın.
Karakterler, olay örgüsü, betimlemeler, yaşanılanlar, yaşayanlar, psikolojileri; hepsi birbiriyle iç içe anlatılmış.
Olay örgüsü, mekanlar çok güzel kurgulanmış ve bize sunulmuş. Soluksuz okunan bir roman. Engin Gençtan'ın Psikiyatri üzerine kitaplarından sonra böyle bir roman beklemiyordum. Ters köşe yaptı. Bu romanı üstüne diğer romanları da okumaya niyetlendim.