Müttefik savaş gemileri limanı öylesine doldurmuştu ki, yekpare bir kitle gibi görünmekteydiler. Sultan “Hastayım ben,” diye mırıldanıyordu. “Pencereden dışarı bakamıyorum. Onları görmekten nefret ediyorum.” Atatürk’ün düşüncesi ise çok farklıydı;”Geldikleri gibi giderler.” diyordu
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bağımsızlık mücadelemiz sonrasında işgalcilerin vatanımızdan atılması ve barış anlaşmasına kadar olan zaman anlatılmakta. Kitabı okudukça Atamın dehasına yeniden hayran kalacak ve vatan savunmasında, vatan harcına katılan şehitlerimiz gazilerimiz için saygı ve minnetiniz artacak