Şimdiii kitabın asıl amacı naziler onların kontrol bağumlılığı gibi iletiler oldugunu düşünüp bunları alıyorum ama alamadığim ley buradaki köyde ırk farkı olusmuyor ve asul nazilik olayını göremiyorum belkide anlatısı bu depşldir ve defalarca kez kitaota geçen "insanlar inançdan neden uzaklaşır" sorusunun cevabını barondan alamıyoruz ama o öldükten sonra yanı insanlara o maddeyi verince onların dine döneceğini iddia ediyor öyle olmayınca da insanların mjdern inancı din değil devrim diyip konuyu kapatıyorlar peki ben aslınds burda neden burda insanların dinden uzaklaştıgını yada dine dönünce baronun faydası ne olucak anlamıyorum onun dısında neden adamı basit şeylerle kandırmaya çalışıyosunuz devtim sırasında öldü gösterip kapatabilirdiniz ama o zman kitabın ne olayı olucak vede sol sağ kominis farkını pek çzemedim tamam köylüler devrin yspıyor ama komşnizim nasik din inancının yerine geçebilir ki
Ve bibice tam bir kssssssssssş