Bu kitabı okuduğumu gören herkes çok bependiğini söyledi. Bende okumaya hayle biber dolayısıyla başladım zaten okuycaktım öncelik almış ıldu peki nasıldı. Dilini cidden beğendim akıcı bir dil vardı. Sabahattin ailinin kitapları zaten şaheser amma velakin ben bu sondaki duyguyu ve şaşırtıcı okayı sırrın derinliğini alamadım çünki öleceği yada geb3 oldugunu zaten tahmşn edebilşyordum ondan şaşırtmadı. Bu konuda daha tatmin edici bit şey bekliyordum. Teşekkürler