Ceren

Ceren
@Cynefinslibrary
ONSRA - HUN YORUM...
9/10
·512 syf.··
Beğendi
·
2024 9. kitabı
Mükemmel bir asker kurgusunun devam kitabı ile karşınızdayımm. Çookk beğendimmm çoook. Yani hemen üçüncü kitabın çıkması lazım. Eğer okurken yaşayanlardan iseniz sizi darmadağın edecek bir kitap diyebilirim. Vatan uğruna eksilen canımızla başladık kitaba. Sonrasında Jülide ve Alp Aslan'ın tüm olumsuzluklara rağmen aşklarına sarılmaya çalışmasıyla devam ettik. Lakin bu kitaptaki Şahin çok farklıydı. Kendini o kadar zor durumlara düşürüp olduğu konumu, görevini bazı noktalarda biraz öteledi ki, kendide bunun farkındaydı. Tam olarak timinin yanında olduğunu düşünmüyorum ki buna rağmen timden kimse şikayetlenmedi. Şehit verdiler, operasyonda durup Melih tarafından papara yediler ki eğer okursanız Melih'in çok haklı olduğunu anlarsınız. Beni inciten nokta Melih'in Jülide'nin bu kadar üzerine gitmesi. Jülide zaten bir amaç uğruna oraya gitti ve görevini yerine getiriyor. Bunu geçelim Jülide'ye bu kadar şikayetlenmesi beni gerçekten kırdı. Belki bunlar olabilir noktalar ama Alp Aslan'ın son düşüncesizliği gerçekten çok boktandı. Hevybanû e Onsra 2 - Hun n doğru hareketi yaptı. Acısını dahi yaşayamadan hem Melih hem de Alp Aslan tarafından yalnız bırakılması, Hevybanû'nun en zor zamanlarından birinde bunu yapmaları biraz ağırdı. Her şeye, herkese rağmen Melih de Melih, adam gibi adam. Beraber geldiler beraber gidiyorlar. Ne kadar kırsa, kırılsa da aralarındaki bağın ne kadar güçlü olduğunu bir kere daha anladık Jülide'yi yalnız bırakmamasıyla. Alp Aslan ise intikam kazınmış yüreğinde intikamını alıp yüreğine bakabilmek istedi belki ama, yüreğini yerinde bulamayıp Hevybanû'sunu nasıl geri kazanacağını çok merak ediyorum. Gökçen Koçan
Duygu/Düşünce
Onsra 2 - HunGökçen Koçan · Dokuz Yayınları · 2023385 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Gölgenin Güneşi
7/10
·440 syf.··
Beğendi
·
2024 7. kitabı
Merhabalarr Yine bir asker kurgusuyla karşınızdayım. Gölgenin Güneşi çok önceden wattpadden okuduğum bir kitaptı aslında. Baytar serisindeki Cihangir ve İnci'nin kızı Bahar'ın hayatını okuyoruz bu kitapta. • Hayallerine ulaşan cesur bir asker olarak ilk görev yerime atanığımda, verdiğim savaşı kazanmış olmanın haklı gururu vardı üzerimde. Ancak daha ilk günden ekipte istemediğimi öğrenmek hayallerimi yıkmak için yetmişti. Kazandığım zaferin göstermelik olduğunu yeni bir savaşın içine girdiğimde anladım. Tüm söylenenlere inat mesleğimden ödün vermemek için dimdik ayakta dururken, kapımı çalan aşka karşı hazırlıksızdım. Beni istemeyen bir adama aşık olacak kadar da aptaldım. Zorlu görevler, korkusuz bir ekip, gözü kara bir adam, saklanan sırlar ve acılarla dolu hayatın içine hızlı bir giriş yaptığımda artık hiçbir şey eskisi gibi olmayacaktı. Canımız yanacak ama alışacaktık... Biz bu meslekte en çok bunu öğrenmiştik. "Tan vakti," dedim hayranlikla. Geç de olsa anlamıştım; bu manzarayi görmemi istemişti. Tan vakti, güneşin doğduğu zamandı. Kara gözleri beni bulduğunda gülümsedi. "Doğma vaktin geldi Güneş." • Güneş gibi güçlü bir kadın askeri okumak çok güzeldi. Pala'ya ve onun torpilli iddialarına karşı dimdik ayakta durması ve onunla sürekli atışmasını okumak gayet zevkli anlardı. Daha öncede dediğim gibi askeri kurguları okumaya zaten bayılıyorum ve operasyon sahneleri en sevdiğim kısım oluyor. Yağız'a başta çok sinirlensemde nedenini öğrendiğimde az da olsa hak verdim öyle düşünmesine. Ama kitabın sonundaki hareketi kesinlikle bir asker için görmezden gelinemeyecek bir şeydi. Bu yüzden sonuna kadar Bahar'ın kararını haklı buluyorum. Bomba gibi bir noktada sonlandığı için ikinci kitabı heycanla bekliyorum. Yorucu bir anlatımı ya da yazımı yoktu yazarın ve okuması hoş,
Düşünce
Gölgenin GüneşiMeryem Soylu · Parola Yayınları · 2024435 okunma
Ölü Tanrı'nın Şarkısı
10/10
·448 syf.··
Beğendi
·
2024 5. kitabı
Merhabalarrr Uzun zamandır bir Türk yazarının elinden fantastik mitoloji okumamıştım. Benim aşırı hoşuma giden bir kurgu oldu. Karakterler, olaylar okurken tam anlamıyla zaman kavramımı kaybettim diyebilirim. Yazarın anlatımı ise gayet akıcı ve güzeldi. Konuya gelecek olursak eğer Üç kutsal bakire, üç kutsal gelin. Doğduklari günden itibaren Apollon'un gelini olmak için eğitilirler. Mara inançsız biri olarak o büyük gün geldiğinde seçilemeyecegini, istediği hayati yaşayabilecegini düşünür. Büyük gün gelmiş üç kutsal gelin meydandadır. Doğan güneş Mara'nın tüm hayallerini yıkmış, kendisinin üzerine doğmuştur.Tapınağa gidip inanmadığı Tanrı'ya geleceğini ve kanını sunarak gelmesini bekler. Ama gelen Apollon değildir, gelen Apollon'un ikizi Kehanet Tanrısı Rae'dir. Rea'nin ve Mara'nın bir araya gelmesi yanlışlık olarak düşünülse de aslında asırlara dayanan bir sebebi vardır. Peşinden ise Rea'nin bitmeyen çilesi ve Mara'nın kendini bulma serüvenini okuyoruz. Ben gerçekten ama gerçekten çok beğendim. Evren çok güzeldi. Dilara'nın kaleminin akıcılığı, sadeliği merak duygusu bir araya gelince gerçekten çok güzel bir eser çıkmış ortaya. Her ne kadar devamı Wattpadde olsa da düzenlenmiş ve kitap halini okumak için heyecanla bekliyorum. Ölü Tanrı'nın Şarkısı Dilara Özçelik
Düşünce
Ölü Tanrı'nın ŞarkısıDilara Özçelik · Ren Kitap · 2023969 okunma
DUMAN VE KEMİĞİN KIZI SERİ YORUMU
9/10
·444 syf.··
Beğendi
·
2023 2. kitabı
Tanrı ve Canavarların Düşleri Kan ve Yıldız Işığı Günleri Duman ve Kemiğin Kızı Seri Yorumu • Merhabalarrr Öncelikle evren ve özellikle karakterleri çok beğendim. İlk kitap gayet güzeldi aktı gitti diyebilirim. İkinci kitap ilk yarısına kadar biraz ağır ilerlese bile sonradan haraketlendi ve güzeldi. Ama serinin son kitabı benim için tam bir fiyasko oldu. Üçüncü kitaba başlarken zaten daha önce hiç karşılaşmadığımız yeni karakterlerin bakış açısı ile okumaya başladık. Her ne kadar kısa sürse bile pek adapte olmadım. Diğer kitaplara oranla sayfa sayısı daha fazlaydı ama bu kadar uzun olmasına gerek var mıydı emin değilim. Çözülmesi gereken olaylar varken sürekli ondan ona atlayan bakış açısıyla olayların uzaması içimi sişirdi gerçekten. Olaylar o kadar uzatılmıştı ki, sıkıntıdan kaç kere ara verdiğimi bile hatırlamıyorum. Oldukça sevmiş olduğum kurgu ve karakterlerin böyle bir son kitabıyla bitmiş olması benim için büyük bir hayal kırıklığı oldu. Fantastik seriler okurken yormamalı bence. Laini Taylor
Düşünce
Duman ve Kemiğin KızıLaini Taylor · Artemis Yayıncılık · 20131,804 okunma
Okudum bitti
Puan vermedi·336 syf.··
2024 2. kitabı
Merhabalarrr Summer hukuk okumuş, babasının menejerlik ajansında çalışan dişli bir avukattır. Rhett ise rodeo alanında çalışan çok ünlü, çapkın bir taşra erkeğirdir. Rhett'in başını belaya sokmasıyla beraber Summer'ın babası, Rhett'e bakıcılık yapması için Summer'ı görevlendirir. Aynı evde kalan ikili ne kadar mesafeyi korumaya çalışmalarda birbirlerine çekilmeleri kaçınılmaz oluyor. Kitabın mesajlaşma kısımları çok komikti. Summer'ın babasına kanım çok ısındı. Spoi olmaması için üstü kapalı bir şekilde değineceğim bazı yerlere. Tartışma yaşadıkları kısımda Summer'ın Rhett'in biraz fazla üstüne gittiğini düşünüyorum. Rhett dediği şey yüzünden kesinlikle hatalı ama Summer da sütten çıkmış ak kaşık değil sonuç olarak. Ve kızım adam git dememe rağmen seni bekledi, günlerce sana ulaşmaya çalıştı. Bunun dışında kitabı gerçekten beğendim. Çerezlik bir roman ve yeterli bence. Ben seriye 2. Kitapla başladım ve eğer bir karşılaştırma yapmam gerekiyorsa kesinlikle Kalpsiz kitabını seçerdim. Serinin devamını merakla bekliyorumm. Kusursuz Elsie Silver
Düşünce
KusursuzElsie Silver · Nemesis Kitap · 20231,112 okunma