Elektrik yokken tek seferde bitirdiğim çerez bir kitap postapokaliptik kurgusuyla the walking dead tarzı bir roman. Çok benzerinin yazıldığını ve bu kurguya aşina olduğunuzu düşünüyorum o yüzden sıkılabilirsiniz.
Şiir yazan veya başlayacak olan arkadaşlara şiddetle tavsiye ettiğim bir antoloji. Özellikle lise yıllarımda çok fazla esinlediğim ve içine düştüğüm bir girdap. :))
Bir kelimeden bin anlam çıkarabilirsiniz. Savaş sanatı olarak isimlendirilen kitap savaştan çok sosyal hayatınız üzerine yoğunlaşmış. Okuduktan sonra tercih ve yönelimlerinizi değiştirmek çok zor gelmeyecektir.