Bejna

Ölüm ölene bayram, bayrama sevinmek var; Oh ne güzel, bayramda tahta ata binmek var!...
Reklam
Bağlanmayacaksın bir şeye, öyle körü körüne. "O olmazsa yaşayamam." demeyeceksin. Demeyeceksin işte. Yaşarsın çünkü. Öyle beylik laflar etmeye gerek yok ki. Çok sevmeyeceksin mesela. O daha az severse kırılırsın.
Şiir
Herkes negatif, negatif, negatif... Ağzından 10 kelime çıkıyorsa 8’i olumsuz. Sonra her şey ters gidiyor. Bir kerede evrene pozitif enerji ver.!!!
İnsanoğlun da onur ve gurur çok önemli bunu biliyoruz da, neden boş şeyleri onur ya da gurur meselesi yapar?
Herkeste nerden geldiği belli olmayan, her şeyi bilirim edaları 🤦‍♀️