"Ağlamak kötü bir şey mi?"
"Ağlamak hiçbir zaman kötü değildir, budala. Neden sordun?”
“Bilmiyorum. Bir türlü alışamadım. Sanki yüreğim boş bir kafes…”
...beğenildiği zaman güzel oluyordu, zeki insanların olduğu çevrede espriliydi, takdir edildiğinde büyüklenirdi, sevilirse eğer aşık olurdu, ondan ne kadar şey istenirse istensin, o hep daha fazlasını verirdi.