DBetül

DBetül
@DBetul
İnsanlar her zaman arzuladıkları gibi davranamayabilirler. Bunu sen de göreceksin.
Reklam
Şaraptı ve ömrü boyunca hiç içmediği en güzel şaraplardan biri. Ama şarabı Şeriat yasaklamıştı. "Kötülük,"dedi Simyacı," insanın ağzından giren şeyde değildir. Kötülük oradan çıkandadır."
"...çünkü bir insan kendini ne kadar sınırlarsa, öte yandan sonsuza o kadar yakın olur..."
"Ağlamak kötü bir şey mi?" "Ağlamak hiçbir zaman kötü değildir, budala. Neden sordun?” “Bilmiyorum. Bir türlü alışamadım. Sanki yüreğim boş bir kafes…”
İnsanlık tarihi zoraki kahramanları sevmezdi; ne kadar ısrarcı olunursa olunsun hak etmeyenlere acımaz, onları yolundan geri döndürürdü.
Sayfa 61
Reklam