Dilek Çiftçi Aydın

Dilek Çiftçi Aydın
Kitap okuma motivasyonumu geri getirebilmek ümidiyle...
Kln. Psk.
Yüksek Lisans
Istanbul
19 Şubat 1982
120 okur puanı
Haziran 2019 tarihinde katıldı
Aşk mı sevgi mi?
Aşk; cinsellik, heyecan, kalp çarpıntısı, mide bulantısı, sürekli yanında olmak istemek ve benzerleridir. Serotonin, dopamin, oksitosin, testosteron gibi nörotransmitterlerin coşkulu zamanlarıdır. O sebeple aşk aslında bir delilik hâlidir. Sevgi ise (daha doğrusu sevgili ise) ; zor tarafınızı gören ve yine de sizi sevmeyi seçen kişidir. Siz yapamadığınızda sizin için bir şeyler yapan kişidir. Gözyaşlarınız yüzünüzden aşağı akarken size sarılan ve sizi sakinleştiren kişidir. Sizin tek gördüğünüz kötülükken sizin hakkınızdaki tüm iyi şeyleri ifade eden kişidir. Ve sevgi -eğer şanslıysanız- aşk sakinleştiğinde ortaya çıkar.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Birinin gözleri ayağında prangayken ne kadar yükseğe uçabilirsin ki?
Yarası Saklım
Biz birbirimizi yaralarımızdan tanımıştık, o yüzden istesek de uzak duramadık.
Kendine yapamadığını söyleyip durursan nasıl yol kat edebilirsin ki? Acaba dışarıdakilerin gürültüsü iç sesini fazla mı bastırıyor?
Hayata Dair
İyi ki...
"İyi ki varsın, iyi ki tanıdım seni, iyi ki hayatımdasın"... Özensizce kurulan cümleler, söylemiş olmak için söyleyen insanlar. Lâkin bazen öyle insanlarla kesişir ki yolun, aklına geldiğinde gülümsersin fark etmeden, hissettiğin şefkâtten gözlerin yaşarır, her zerrenle "iyi ki" dersin. İyi ki...
Duygu ve Düşünce