Savaş sadece seyirlik olduğu sürece iyidir de, ne hazırlığımız ne de deneyimimiz varken bizi figürana çevirmeye niyetlenmeleri hiç de hayra alamet değildir.
Hayatın izini taşırım yüzümdeki çizgilerde
Bir kelebek gibi rengarenk göklerde
Anlatır hikayemi gittiğim her yerde
Tek gün olsa ömrüm
Harcayamam onu bu garip yerde
Gönlüm kararır, kapılır derde
Kurtar beni ey yüce dünya
Dönüp durursun olduğun yerde
Resimler çizdim görüntüler uçuştu yüzümde
Sevgi nedir, nerdedir aradım gökyüzünde
Bulur mu insan sevdayı olduğu yerde
Ben bulamadım dönüp durdum dünya gibi
İnsanlık tarihinde ilk kez bir hayvan, dostluk ve sevgi borcu varmışçasına, sözcüğün tam anlamıyla insanlara veda ediyordu, bu bizim davranış kodlarımızın manevi kurallarına uygun bir şey değildir, belki de fil denilen türün temel yasalarındandır, altın harflerle yazılıdır.
Bana kalırsa bilmemek ve istememek Süleyman'ın beyninde, onu yaşaması için içine attıkları bu dünya hakkında büyük bir soru işareti halinde birbirine karışmış, yine benim fikrimce, bu hepimizin soru işaretidir
Bizlerin ve fillerin.