İnsana düşen kirlenmeni atmak değildir,kiri atmaktır. Kirleneni dışlamak değildir,kiri dışlamaktır. Herkes kirlenebilir ama temizlenme imkanı daima vardır. İnsandır, nefis sahibidir, günaha girebilir , küfre sapabilir, çamura düşebilir. Peki ama çamura düştü diye onu feda etme hakkımız var mıdır?