Yazarin hayatindan sonra pek etkileyici olmadi ne yazik ki ama guzel bir dili var ic dunyalarina donmeye yeni baslayanlar icin guzel bir kitap oldugunu dusunuyorum
Yazar genellikle ayni şeyler uzerinde duruyor biraz daha cesitliligi artabilirdi iceriginin.Inancli biriyseniz ilk baslarda farkli gelecektir yazar icinizdeki cevheri bilinçaltı kelimesiyle yorumlamis kimisi ruh der kimisi beynin fonksiyonu der siz kelimelerden ziyade icerige yonelin