Dyg

Çünkü sevilme ihtiyacımız , yalnızlık korkularımız , yaralarımız hayattan kahramanlar beklememize sebep oluyor . Birisi gelecek ve yaralarımı saracak , yüzyıllık yalnızlığımı bitirecek , şefkatiyle dünyamı güzelleştirecek diye düşünürüz .
Sayfa 17·Kitabı okudu
Reklam
Ne gölgem düşsün üzerine , ne bir ağrısı duyulsun varlığımın sende , işte böyle böyle gerçeğe dönüşmeyi , yavaş yavaş iç içe geçmeyi istiyorum…
Sayfa 7·Kitabı okudu
- Neden insanları mahvetmek istiyorsun? Bırak kendileri gibi yaşasınlar, ölenler ölecek , kalanlar da yaşayacak .
Sayfa 45·Kitabı okudu
İnsanın alacası içindedir , dışı ise aldatıcıdır ,denilir .
Sayfa 45·Kitabı okudu
Tek kelimeyle insan yukarı , aşağı ve kendi dünyasının etkisi altında kalmıştır .
Sayfa 22·Kitabı okudu
Reklam