Düşünce nereye koşar, sınırlarını hangi hiçliğe dalarken siler? Buzullar damarlarda erirler mi? Ya sen? Sen kanın ve tinin hangi mevsiminde bulunuyorsun?
Hala kendin misin? Şakakların bunun aksi olabileceği korkusundan zonklamıyor mu? Sen bir başkası'sın, bir başkası'sın...
... Gözler, bahçelerin lekesiz melankolisinde, başkası'na dalmış gitmiş.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Hiçbir şeyden hoşnut değilim. Beni Tanrı seçselerdi bile anında istifa ederdim, dünya bana indirgenseydi, bütün dünya ben olsaydım kendimi parçalar ve un ufak ederdim. Nasıl her şeyi anladığımı sandığım anlar yaşayabiliyorum?
İçimde insan ruhunun katlanamayacağı büyük bir karışıklık ve kaos var. Ne isterseniz bulabilirsiniz orada. Ben dünyanın başlangıcından kalma, içindeki öğeler billurlaşmamış, içinde başlangıçtaki kaosun hâlâ fokur fokur kaynadığı bir fosilim. Ben mutlak çelişkiyim, çatışkıların doruğu, gerilimlerin sınırıyım; içimde her şey olabilir, çünkü ben son can çekişmede, son üzüntünün saati geldiğinde, son gülecek kişiyim.
Kendilerini suya atarak ya da boşluğa bırakarak intihar edenler, kendilerini dipsiz derinliğin çekiciliğine çılgınca kaptırıp kör bir dürtüyle hareket ederler. Bu tür baş dönmelerini hiç yaşamamış kişiler, hiçliğin kimilerini en büyük vazgeçişe iten karşı konulmaz büyüleyiciliğini anlayamazlar.