-Siz bir subaysınız öyle mi? Ne zaman? Nerede?
-Umumî harpte, muhtelif cephelerinde bulundum.
-Kolunuzu nerde kaybettiniz?
-Çanakkale'de... Dedim.
-Ha,ha öyle ise siz mükemmel bir Kemalistsiniz.
-Bir kemalist mi? Evet. Fakat, Çanakkale'de harp ettiğim için değil, sade namuslu Türk olduğum için...