ölmeden ölmek zormuş;
öyle söylüyor şair.
büyük bir yorgunluk duyuyorum:
yılların yorgunluğu.
okuyamıyorum,
düşünemiyorum...
beynimi yıllık izne çıkarmak istiyorum...
gülümseyeceksin,
bekleyeceksin..
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
biliyorum, kolay değil yaşamak;
ama işte
bir ölünün hâlâ yatağı sıcak,
birinin saati işliyor kolunda.
yaşamak kolay değil ya, kardeşler,
ölmek de değil;
kolay değil bu dünyadan ayrılmak.
-Orhan Veli Kanık