Krallar ve SoytarılarıN. G. KabalKrallar ve Soytarıları 1. Kitabı çok güzel ama daha 2. Kitabını almadım ben duygusal biriyim 1. Kitabın sonunda ağladım lütfen 2. Kitabı okuyan biri bana söylesin 2. Kitap üzücü mü geçiyo mutlu mu geçiyor sadece bunu bilmek istiyorum spoi yesemde hiç sıkıntı değil bunların arasında gerçekten savaş çıkıyo mu lütfen söyleyin
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖