Ecrin Bakal

Ecrin Bakal
@Daiast
HELP LÜTFEN YARDIM
Puan vermedi
Krallar ve Soytarıları N. G. Kabal Krallar ve Soytarıları 1. Kitabı çok güzel ama daha 2. Kitabını almadım ben duygusal biriyim 1. Kitabın sonunda ağladım lütfen 2. Kitabı okuyan biri bana söylesin 2. Kitap üzücü mü geçiyo mutlu mu geçiyor sadece bunu bilmek istiyorum spoi yesemde hiç sıkıntı değil bunların arasında gerçekten savaş çıkıyo mu lütfen söyleyin
Edebiyat
Krallar ve SoytarılarıN. G. Kabal · Martı Yayınları · 20237,2bin okunma