"Peki ya sen?"diye sordu. Sanki bu hazırlıklı olduğu bir konuşmaymış gibi bir tavırla tezgaha yaslandı. Birinin gelip onun trajedisini daha az kılmasını bekliyormuş gibi. Beterinin beterini yaşadığımızda yaptığımız bir şeydir bu. Sizin gibi olan insanları ararsınız...sizden beter durumdaki insanları...ve başınıza gelen korkunç olaylar hakkında daha iyi hissetmek için onları kullanırsınız.