"İnsanlarla alay edenlerin her biri için cennetten bir kapı açılır. Ona 'gel, gel' denilir. O da (koşa, koşa) o kapıya gelir. Kapıya vardığında kapı yüzüne kapatılır. Sonra başka bir kapı açılır ve ona
'gel, gel' denir. O da koşarak gelir. Kapıya vardığı zaman, yüzüne kapanır ve kendisine kapı açılıp
'gel, gel' denildiği halde ümitsizlikten kapıya git-meyinceye kadar bu şekilde aldatılır ve kendisiyle alay edilir."
Hz.Peygamber