OKUYORKEN Kİ YORUMLARIM :Herkes kitabın sonuna çok acıklı diyor ama ben daha kitabın 55. sayfasında olduğuma rağmen kendimi kitaptaki çocuğun yerine koyduğum zaman gözlerim doluyor(Hayatım boyunca sadece VEDA kitabını okurken ve filmini izlerken ağladım).Kitabın anlatımı çok sade ve anlaşılırlığı da çok iyi.
KİTABI BİTİRDİĞİMDE Kİ YORUMLARIM :
Kitap o kadar da ilgi çekici değildi lakin sonu bana biraz saçma geldi.Tabi kitabın heyecan verici kısımlarıda var(Çok az).Bence kitatap ta ki konu güzel ama hikâye pek iyi değil.?