Bitmesin diye diye okursunuz ya bazı kitapları işte onlardan bir tanesiydi benim için iyi ki okudum ve tekrar okumak kaydıyla kapatıyorum kitabı kesinlikle okunası bir kitap ...
Gör BeniAkilah Azra Kohen · Everest Yayınları · 202019,3bin okunma
Şu an bulunduğumuz şartlara, sağlığımıza, elimizdeki olanaklara halimize şükür ettirecek bir kitap veee ne güzel şey karşındakini sevmek hem de bütün yaralarıyla...
Çernobil DuasıSvetlana Aleksiyeviç · Kafka Kitap · 20171,275 okunma
Defalarca kez okuyabilirim... O kadar güzel bir eser ki dönüp dönüp okuduğum sayfalar oldu içerisindeki cümleler çok etkileyiciydi. Dünyayı okumak kurtaracak okuyun hele ki böyle içimize dokunan kitaplardan bol bol okuyun.