Bu kitabi cok sevdim, hem günlük konusma tadında oluşu hem icindeki kivrak zeka vs. Aslinda Sokrates'in bir diyaloğu tanimlamadan birakmasi da hoş geldi bana. Gunluk hayatta o kadar cok tanimlar yapiyor ve bunları dogru kabul ediyoruz ki Sokrates dalga gecer gibi demekki dostlugun tanimi bu da değilmiş digeri de deyip evine gidiyor. O mu çok lakayt biz mi cok kibirliyiz, okuyucaya kalsin. :) Ama kadinlarin bir ask partneri olarak bile deger gormemesi üzücü; erkeklerin birbirine askini ilan etmesini okuyoruz gözlerimiz nemli nemli.