"Anlatsam
yarısında izin alıp gideceğiniz bir hikayedir burası
burası
Dünya bizi nasıl kırdıysa öyle de gönlümüzü almamayı bildiği
yerdir. "
Bülent Parlak
Mekanın cennet olsun şairim... Bülent Parlak
"Şimdi hülyaya gömülmüş ölüyüm;
Ne gelen var, ne giden var, ne soran.
Iztırap yaylasıyım, gam çölüyüm;
Esiyor sadece gönlümde boran.
Bir hayal alemi ardında; uzak
Sisli iklimlere sürdüm, gittim.
Varlığım burda sönüp kaybolacak...
Belki ben şimdiden öldüm... Bittim..."